Onsdag 14 November

tjenis.. dagen idag har mest bestått av sängen och soffan! vaknade upp med ont i kroppen och hade inte direkt fått nån sömn inatt så blev en sovmorgon då ted ändå var hemma och kunde gå ut med rocky :) snuskpizza blev det också men skönt var det då ingen av oss orkade ta tid och laga mat.. och ett varmt bad har jag också hunnit med och NU har min kropp börjat komma igång.. trist är det, men vad gör man! tänkte ta rocky och gå ut på en längre promenad, bara lyssna på musik och försvinna in i min egna värld lite.. älskar det!:) så skönt.
Bokade faktiskt tid idag på NICE - (hud och hårvårdskliniken) för en grej jag ska göra nästa vecka på tisdag ;) har tänkt på det i flera år och nu vågar jag äntligen ta tag i det. haha.. har ju med sprutor att göra och jag som innan alltid varit så rädd för sprutor har aldrig vågat. så äntligen! spännande spännande, före & efterbild lovas såklart! :)
nu, - ut med Poppy! 
loveu.




← Kom ihåg mig?

← DITT NAMN HÄR

← DIN E-POSTADRESS

← URL/Bloggadress:

DIN KOMMENTAR ↓