Tisdag 13 November

Gokväll! har precis fått iordning lite här hemma med tvättandet.. blir många tvättmaskiner om dagen nu just för att alla handdukar tar slut då vi springer och torkar upp kiss överallt.. så resten av tvätten hamnar lite efter.. men nu börjar jag få fart på't igen;) Var nere på stan idag med Nina och Karin och kollade runt lite och tog oss en fika på tanten (Tant grön) .. fick med mig en ögonbrynspenna och en badkarskudde!:) har letat runt ett bra tag efter den där kudden men har inte hittat nån någonstans.. så härligt att jag fick tag på en idag! har dock inte hunnit njuta av ett bad med tända ljus och kudden än men det får bli imorgon :)
nu ska jag sätta mig vid tv'n och kolla på cheaters.. så töntigt och underhållande.. ;) 
 




← Kom ihåg mig?

← DITT NAMN HÄR

← DIN E-POSTADRESS

← URL/Bloggadress:

DIN KOMMENTAR ↓