Måndag 19 November

tjenaretjenare.. 
sitter och sappar med laptopen i knät och kollar på TV samtidigt.. trött som satan då jag knappt sovit något alls inatt.. Golvläggaren skulle komma till oss idag på eftermiddagen så vi fick ställa in sängen i vardagsrummet igår.. fyfan vad hemskt! katter som skuttade runt, lampa som lyste utanför fönstret (vi har inga persienner i vardagsrummet) inte heller rocky fattade vad vi höll på med då han inte heller kom till ro vilket han annars gör. så fort vi släcker lampan i sovrummet vet han att vi ska sova.. så inatt var det helt kaos! hoppas på att golvläggaren är klar tills imorgonkväll som han hade hoppats på, hade varit så skönt att kunna få in sängen i sovrummet igen.. Idag har jag annars varit på julloppis!:) några tomtar fick jag med mig hem.. men mycket mer ska det shoppas;) MASSA jul ska jag få till här hemma;)
..pirrig är jag med inför morgondagen (ska nog gå bra) men lär inte kunna sova inatt.. tur jag har med mig mina tjejor som stöd ♥ 




← Kom ihåg mig?

← DITT NAMN HÄR

← DIN E-POSTADRESS

← URL/Bloggadress:

DIN KOMMENTAR ↓